Re: Dziwne zachowanie sprzetu [albo: Archiwum X :)]

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 10:57:13 MET

Michal Margula napisał(a) w wiadomości: <3671876f.1414733_at_news.tpnet.pl>...
> [...]
>zrezygnowany a tu cyk - karta graficzna dziala, bo jest obraz, modem
>dziala i dzwiekowka tez. Co jest u diabla?
>
>Schemat przekladania poszedl w ten sposob:
>Pierwsza karta poszla w miejsce drugiej. Druga w miejsce trzeciej i
>trzecia w miejsce pierwszej. Jednym slowem spermutowalo sie :).
>Nadmienie ze czasem karta dzwiekowa mi znikala. Sporadycznie, bo tylko
>pare razy, ale jednak.
>
>Co moze byc przyczyna? Moze kiepska wetylacja w obudowie? Chetnie bym
>sie dowiedzial z jakiego powodu stracilem jedna z chlodnych
>grudniowych nocy na walce ze zjawiskami paranormalnymi :)

Chyba ci poprzeskakiwały przerwania na slotach PCI, bo jak zrozumiałem,
wszystkie trzy karty były pciowe. Rady
- włącz przerwanie dla karty graficznej;
- wyłącz USB i mysz PS/2, jeśli możesz, a nie korzystasz; jeśli nie -
rozmieść karty tak, by przerwania nie były dzielone;
- jeśli możesz, ustaw przerwania na slotach na stałe (AMI BIOS pozwala)
- ustaw identyczne parametry dla karty dźwiękowej w DOS-ie i w Windows
(wskazane przerwanie 5, port 220)
- jeśli grafika S3, nie ustawiaj modemu na COM4, bo możesz mieć kłopoty
nawet z uruchomieniem komputera w trybie awaryjnym
- zabezpiecz się przed hecami energetyki i telekomunikacji korzystając z
<REKLAMA>oferty APC (UPS - pierwsze, ProtectNet - drugie)</REKLAMA>

>Pozdrawiam
>
>Michal
>
>BTW: walnijcie na priva, bo nie zawsze wpadam na newsy :)

A inni to nie chcą się dowiedzieć?

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Warning! Your sig is currently hacked by other user!