Re: CD_RW nagrywane pakietowo

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 09:09:00 MET

On Mon, 07 Dec 1998 21:36:31 GMT, baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet) wrote:

>Nie, ja mam (moze za chwile dzieki informacji o UDF Reader bede mogl
>pisac: "mialem") identyczny problem. Nagrywarka oczywiscie zawsze
>widzi, natomiast czytnik nie... Zrezygnowalem zatem w ogole z
>nagrywania pakietowego archiwow na CD-RW na rzecz nagran
>wielosesyjnych, ale wiadomo, ze to nie to samo jesli idzie o wygode.

Zeby zakonczyc swoja poprzednia wypowiedz i podziekowac
Bartłomiejowi Predkiemu oraz chyba jeszcze komus (juz niestety
nie potrafie podac gdyz mam dosc krotki okres archiwowania newsow
na dysku - ta zawsze zbyt mala pojemosc...) powiem, ze juz
wyprobowalem i po zainstalowaniu tego UDF i nagraniu pakietowym
nagle czytnik zaczął mi to widziec :-). Wreszcie moge archiwizowac
traktujac CD-RW jak (porownywalnie) zwykly nosnik magnetyczny, duza
radosc a przede wszystkim wygoda, bo o to raczej wylacznie chodzi przy
uzywaniu plytek CD-RW.

Moze niektorych PT Czytelnikow mojego posta dziwic moja radosc
(szczegolnie tych, ktorzy nigdy nie doswiadczyli utrudnienia z braku
mozliwosci odczytu pakietowego w czytniku widzacym CD-RW)
ale radosc ta wynika z "wyprowadzenia kozy": od ponad pol roku
dopytywalem sie na newsach co zrobic by czytnik zobaczyl...
dotychczas spotykalem sie z odpowiedziami, delikatnie mowiac,
nie na temat :-).

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA lub