Re: Jaka igla do faktur?

Autor: STD - Kaczmarczyk Tomasz (kaczma_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 10:50:45 MET

Caly program ma dzialac pod dosem, do tego 3-4 kopie faktury, czy jest
jakas tania [w cenie panasonicKX1150] igla ale z malym odstepem na gorze
kartki. Papier bedzie z nadrukiem na gorze. Program ktory "stworzylem" w
TP, drukuje faktury w trybie znakowym. Przy plujce program by musial
drukowac naglowek. Procedura do wydruku grafiki w TP rozwiazala by problem
Do swojej igly nie mam zadnej instr., robilem "doswiadczenia" w szkole z
KX1150 z komendami Esc/P2, ale nie dzialalo. rzeczywiscie plujka nawet by
byla tansza, ale gdzie szukac takiej procedury do druku grafiki w tp
dzieki wrzystkim za porady; tomek

On Wed, 16 Dec 1998, Andrzej P. Wozniak wrote:

> [...]