Re: CTX 15" UA

Autor: Piotr Brygiert (pbrygier_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 19:50:50 MET

Jaroslaw Andrzejewski wrote:

> to prawda; taki urok kineskopów Trinitron
> polubić :-)
>
> --
> Jarek Andrzejewski
>
> --
> Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47

  Czy urokiem to nie wiem, ale to prawda, a istnienie tego paska związane jest
z samą zasadą działania kineskopu typu Trinitron, gdzie masce wyposażona w
otwory (klasyczny kineskop sferyczny) zamieniona została na pionowe
"blaszki" które w odpowiednim położeniu utrzymywane są prawdopodobnie przez
jakieś żyłki (stąd te paski), ale na dłuższą metę to nie przeszkadza a kineskop
Trinitron ma poza tym tyle zalet że chyba warto....
Pozdrawiam
Piotr