Re: problem: drukarka

Autor: Janusz Pieciun (jpieciun_at_krakow.cc)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 17:34:21 MET

Widocznie kupi³e¶ ju¿ sporo u¿ywan±.
Bêben mo¿e siê zu¿yæ nawet po 4 tys. kartek, zale¿nie ile na raz
drukujesz.
Jak ma³e ilo¶ci to dolicz ka¿dy obrót bêbna po rozgrzaniu.
Zadzwoñ na 0-800-200-66, tam otrzymasz namiary.
jpieciun_at_krakow.cc

Jacek Fiok napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<366ed390.30207928_at_news.tpnet.pl>...
Mam OKI Okipage 4W. Od jakiego¶ czasu ¼le siê z ni± dzieje - na
wydruku w losowych miejscach zaczê³y pojawiaæ siê plamy tonera, ja
pierwszy raz w zyciu widze cos takiego, jakby brud, sam nie wiem.
Wczesniej _nic_ takiego nie mialo miejsca. Drukarki uzywam dosc
rzadko, wydrukowalem na niej moze ze 100-200 stron; jestem drugim
wlascicielem; wiek urzadzenia - niecale 2 lata.
Pytanie moje brzmi: co jest zepsute i co trzeba zmieniæ? pó³ biedy
je¶li toner, gorzej, jak bêben, bo to ju¿ zdaje sie 400+ PLN.

I w ogole - czy moglbym dostac jakies namiary na serwis OKI w
Warszawie? Mam nadzieje, ze nie jest z nimi tak jak z HP :) a jak
jest, to moze jakas rada - kto mi to zrobi metoda chalupnicza...?

(tak troche off-topic) to fajnie, ze NIKT nie odpowiedzial na moje
pytanie sprzed paru dni odnosnie wyboru CD-ROMu. Ja dalej nic nie
wiem. To mo¿e jak nie chcecie mi doradziæ, to chocia¿ niech siê kto¶
zlituje i mi poda namiary na kogo¶, kto mi w miarê tanio sprzeda Asusa
x40 (Format, Bracka 4, wiem, ale 255+VAT za CD-ROM to NIE jest
tanio)...?

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok, Warszawa