K6-266 musi sie rozgrzac? Cyrki przy odpalaniu...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 00:20:52 MET

Witam!
Mam dziwaczny (IMHO) problem. Otoz w ciagu pierwszych paru od
wlaczenia zimnego kompa, wyczynia on rozne podejrzane harce, z ktorych
najbardziej spektakularnym jest odmowa zaladowania Ndiagsow pod DOS`em
i wywalenie komunikatu o dzieleniu przez zero. Po tych kilku minutach
wszystko wraca do normy, Ndiagsy sie odpalaja bez bolu i w ogole... Co
jest? Rozbieg procesora? :-))) Z lektury listy wiem, ze na ogol
_najpierw_ jest w porzadku, a potem sie kaszani, a nie na odwrot...
:-))) Moja konfiguracja to:
- plytka - ZIDA TX98, VPX
- proc - AMD K6-266 zwykle (chodzi teraz na 233 i robi te cyrki),
- RAM - 32 mb EDO - moze to jest przyczyna?

Dodam jeszcze, ze jesli wchodze po starcie kompa od razu do Wingrozy,
wszystko chodzi w porzadku.

Jesli ktos moglby mnie oswiecic, o co w tym chodzi, bede bardzo
wdzieczny...
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--