ZIDA TX98 a restart po zmianach w BIOSie.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 00:20:51 MET

Witam!
Mam problem z plytka jak wyzej (TOMATO lub ZIDA TX98). Otoz po zmianie
ustawien w SETUPie nie chce ona restartowac - tzn. restartuje, ale
zostaje tak z czarnym ekranem. Reset z obudowy nie pomaga, ale
wylaczenie i wlaczenie kompa juz tak. Ustawienia sa zachowane, plytka
chodzi nad wyraz stabilnie, zwazywszy, ze jest w niej teraz K6-233 i
RAM EDO :-). Tylko przy zmianach "okoloprockowych" i
"okolopamieciowych" dzieja sie takie cyrki - normalnie plytka startuje
i rebootuje bez zadnych klopotow.
O CO TU CHODZI??? Ogolnie biorac nie wyglada to groznie i
specjalnie mi nie przeszkadza, ale wole sie upewnic.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--