Re: Znowu wracaja nieszczesne krowy...

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 16:07:39 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <74om59$gsa$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

>Dokładnie zwisa mi to i powiewa. Możesz się
>odczepiać lub nie, jak będę miał Cię dość to
>przestanę po prostu odpisywać Ci na posty.

Trzymam Cie za slowo najlepiej zrob to
od teraz, wszyscy na tym zyskamy.

>Widzę, że rzeczywiście dowcip Ci się wyostrzył...

Eee zawsze taki byl, tylko Ty masz klapki na
oczach, ale jak wspomnialem ostatnio chyba
Ci sie polepszylo to i zacma ustapila troche :))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067