Re: Elpina

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 16:05:02 MET

Łukasz Bryks napisał(a) w wiadomości: <366dbd63.9102955_at_news.rubikon.net.pl>...

[cut opinię]

Zgadzam się, tyle, że ja mam TXS1 z 512 cache i max. częstotliwość 75MHz; nawet
xserwer do Linuxa dla jej karty graficznej się pojawił (jest na płytce PCWK z
grudnia). Bardzo mi się podoba wykrywanie dysków pojedynczo w biosie. Niestety z
jakiegoś tajemniczego powodu mój ip200mmx nie chce na niej być stabilny przy
3*75 :-(

Za tę cenę, jest to bardzo dobra płyta, a nawet gdyby nawet była sporo droższa
wciąż bym tak uważał.
Jeżeli chodzi o Elpiny pod PII to niestety nie mam żadnych doświadczeń i sam bym
chętnie o nich poczytał.

Są też Elpiny na chipsetach Intela, ale nie miałem takowej w ręku. SiSowe są
IMHO dobre.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl