Re: Znowu wracaja nieszczesne krowy...

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Dec 1998 - 22:13:54 MET

Marek Oberman <pesk_at_pesk.org.pl> wrote in message

>Na zwierzakach nie bylo zadnego watku,
>byl jeden Twoj post zupelnie bez sensu
>wyslany jako kontynucja jakiejs polemiki,
>po ktorym napisaly Ci ze 3 osoby znajace
>sie na rzeczy, ze nie masz racji

Wymień wszystkie trzy ksywki osób, które
rzekomo znają się na rzeczy i napisały że nie
mam racji. I na przyszłość - podawaj konkrety,
a nie "że gdzieś, ktoś, kiedyś", ok? Inaczej
nie warto polemizować z takimi tezami bo to
zwyczajne plotki.

> i to byl koniec tego watku.

I znów nieprawda. Koleżanka Hanka
odpisała na grupie na moją prywatną
prośbę gdyż jest ona zootechnikiem.

> Jak jest na wegetarianizm
>nie wiem, bo nie czytam, ja pisze co sie
>dzialo na zwierzakach, a tam wyszedles na
>glupca.

Według Twojego prywatnego zdania.
Niestety niezgodnego z tym co widać na grupie...

>Swoja droga ostatnio zmieniles baaardzo taktyke,

Po prostu za dużo czasu tracę na bezsensowne kłotnie
ze wszystkimi tutaj.

>widze, ze na sile starasz sie odzyskac twarz,

Nigdy jej nie straciłem, nigdy nie kłamałem
na usenecie w przeciwieństwie do Ciebie.

>aby tak dalej i moze Ci sie uda :))

Ha, ha, ha. Ale śmieszne.

>Jak przestaniesz robic smietnik
>i siac ferment to sie odzczepie napewno.

Dokładnie zwisa mi to i powiewa. Możesz się
odczepiać lub nie, jak będę miał Cię dość to
przestanę po prostu odpisywać Ci na posty.

>A poniewaz troche sie uspokajasz
>i nikniesz po malu z grup na ktorych
>nie masz nic do powiedzenia na temat
>to widze, ze faktycznie zdrowiejesz,
>czyzbys kupil ten lek ktory Ci ktos tu sugerowal ;))))

Widzę, że rzeczywiście dowcip Ci się wyostrzył...
Pszemol