Re: Matrox mystique 220

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 19:56:49 MET

>Nie kupuj matroxa, nawet jesli ktos mialby ci za to zaplacic!
>
>pozdrawiam
>Thorn ( (na szczescie) byly user Matrox Mistique):

Sluchaj stary .... nie wiem czy ktos ci za to placi czy co ale Matroxy od
kilku(nastu) lat uznawane sa za NAJLEPSZE karty na świecie (oczywiscie mowie
tu o zastosowaniach polprofesjonalnych ale i w profesjonalnych stacjach
Intense Graphics mozna znalezc matroxa (millenium2) ). Przejrzyj se grupy
dysk. na calym swiecie - znalazles cos co zle swiadczylo o matroxie ??? - z
tymi kartami nie ma problemów. Jakość obrazu jest DOSKONALA a i ceny nie az
tak wygorowane jak na to za co placisz .... Setki ludzi wola lepsza jakosc
niz rozreklamowany chipset a ze ty uwazasz ze Matroxy sa slabe to tylko i
wylacznie twoj problem - sam posiadam juz 4 matroxa i niemoglbym byc
bardziej zadowolony.

P.s. Kupując Mystique czy tez Millenium dobrze wiedziales jakich funkcji 3d
mu brakuje ... ale mimo ich braku to akceleratory do najwolniejszych nie
naleza...