Re: command.com x2

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 20:07:00 MET

maciek napisał(a) w wiadomoœci: <366B105C.FBC3CC40_at_okonet.com.pl>...
>Witam,
>Poszukuje pomyslow na to jak uniknac podwojnego ladowania command.com
>oknie DOS. W niektorych komputerach mem /c pokazuje go tylko raz, w
>innych jest dwa razy.
>
>Z gory thx
>
>Maciek

Jesli odpalisz w DOS-ie NC, to do uruchomienia polecenia "mem" uzyje
on
drugiej kopii command.com. Jesli "mem" uruchomisz bez NC, to zobaczysz
tylko jedna kopie command.com. O ile pamietam Dos Navigator umial
poslugiwac sie pierwsza kopia i nie uruchamial drugiej.
Sa wady i zalety takiej sytuacji. Ja czesto uzywalem NC i zmienialem
zmienne
srodowiskowe spod NC. Po wyjsciu z NC mialem je znów takie jak przed
uruchomieniem go. Wada natomiast jest zajmowanie pamieci przez druga
kopie command.com.