Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 18:42:11 MET

On Sun, 06 Dec 1998 17:03:45 GMT, babuszka_at_free.polbox.pl (Baba Naga)
wrote:

>o tak nigdy niczego nie ukradłem, jeszcze by mnie zamknęli :-)

Faktycznie, chyba sam też za dużo plotę jęzorem :-)

>okradasz autora, pośredników tylko na tyle, na ile autor chce dzielić
>się z nimi zyskami

Wiem o tym. Tylko ciekawy jestem ile by faktycznie kosztowały te
wszystkie programy bez zdzierstwa pośredników. I dlaczego ja mam
płacić na gości, którzy jakiś czas temu sami zajmowali sie piractwem
a teraz wychodzą na wielkich biznesmenów. Fonografia mnie nie dotyczy.

Z tej dziedziny akurat mam wszystko legalne :-)

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl