Re: Sprzet na dzis ?

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 18:29:55 MET

nie wiem, czy PII, ja mam K6 II 333 i nie narzekam. Do tego AWE chyba lepiej
64 niz 128, 64 MB RAM, Diamond Viper 330 lub mocniejszy (ew. prostrza
grafika i voodoo II, HDD jak najwiekszy (polecam IBMy - szybkie i ciche)
CD-ROM NEC (tu sa 2 szkoly, czyli najlepiej 2 cdki jeden - max 4x, drugi jak
najszybszy, ale mozna ten pierwszy zastapic wypalarka, polecam YamahaCRW
4416S), monitor 15' (w relacji jakosc / cena najlepszy zakup to DAYTEK) lub
wiekszy, glosniki najlepiej w drewnianej obudowie (np. DAYAMA AT 600),
modem - oczywiscie na Rockwellu np ACORP v.90 i jakas obudowa (odpusc sobie
ATX - bo beda jaja). A co do plyty gł, to jesli sie decydujesz na K6,
polecam Schuttle, Fic, Epox lub Lucky Star - jesli juz sa w sprzedazy to z
chipsetem Via Apollo MVP4, a jesli nie to Via Apollo MVP3. Nie kupuj nic na
Ali, ani zadnego TX-pro.

-------Piotr K

Wu-Brat napisał(a) w wiadomości: <5_ya2.3288$P1.704493_at_news.tpnet.pl>...