Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest do niczego.

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 17:59:53 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <3669e5bf.0_at_news.vogel.pl>...

>Kolego Łukaszu. Co to miało być? Podoba Ci się CHIP?
>Uważacie razem z Markiem Obermanem iż numer 12/98
>jest lepszy od numeru 5/98 a ten znów lepszy od 11/97?

A napisalem gdzies ze Chip mi sie podoba? W Polsce kupuje sie go
w mysl zasady: "Na bezrybiu i rak ryba" PC World Komputer jesli
chodzi o fachowosc jest jeszcze smieszniejszy, (sprobuje wrocic do Entera)
Natomiast co do artykulu o piractwie, to wg mnie jest to dosc rozsadne
podejscie do tego tematu, bez zbednej hipokryzji i wyliczen typu:
Na gieldzie skonfiskowano oprogramowanie wartosci xx milionow
nowych zlotych ...

>W Stanach jest oczywiście zatrzęsienie magazynów
>różnej maści. Tak jak zresztą wszystkiego jest w Stanach
>pod dostatkiem. Nie importowałem CHIPa osobiście. Po co?
>Ponieważ "na tapecie" był artykuł Dębka chołubiący piratów

A moze z perspektywy Stanow wygodnie jest oceniac wydarzenia
w kraju, za to nie koniecznie trafnie???

>Co do konta na polboxie Łukaszu to po pierwsze internet
>to globalna wioska i nic nie stoi na przeszkodzie aby
>nawet obywatel Stanów Zjednoczonych zrezygnował
>z konta e-mail u AOL na korzyść polboxu. W moim jednak

Korzystalem kiedys z uslug Polboxu i nie bylem pod wrazeniem
jakosci uslug, moze teraz jest lepiej, nie wiem i pewnie sie nie dowiem
bo nie planuje zalozenia tam konta. Powiem szczeze ze jest dla mnie
dziwne korzystanie z Polboxu w Twojej sytuacji, bez zadnych aluzji;)

>Zastanówcie się proszę zanim kogoś pochopnie osądzicie
>w przyszłości...
Tak jak Ty, kazdy ma prawo do osadow, nie sadzisz chyba ze jest to
Twoj tylko przywilej;)

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wójcicki