Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 05 Dec 1998 - 09:19:27 MET

On 1998-12-03 bjafman_at_frikobantispame.onet.pl said:

>Hehe. Teoria spiskowa. Przejma zyski i je wykesportuja. Cha? Przez
>pierwsze 20 lat beda budowac infrastrukture, ludzi beda zatrudniac w
>Polsce, budowac w Polsce, placic zlotowkami, w koncu zaczna kupowac

A zastanawiasz sie po co firmom kupujacym
w Polsce fabryki naklada sie obowiazki
ciaglosci produkcji i zatrudnienia ???

>w Polsce sprzet (gdy dzieki ich obecnosci znajdzie sie ktos kto
>zacznie go produkowac- chyba juz ktos nawet jest), itd. Firma nie
>wchodzi na rynke tylko na chwile, by go wycyckac, a potem sie
>wycofac. Wiekszosc kasy pojdzie na inwestycje, a zarobek nie

Wlasnie tak sie dzieje. Firmy weszly na rynek
urzadzen alarmowych z cenami dumpingowymi aby
go "wycyckac" czyli uwalic wszystkich krajowych
producentow a teraz jak juz konkurencji nie ma
to podniosly ceny do takiego pulapu, ze malo kogo
stac na system do domku.

>"wywiezc forse" jest smieszne, bo gospodarke mamy juz globalna, a

Abys sie nie udlawil globalnie :-((((

>Przepraszam. Jak sie importuje telefonie??? Tirami? Rozumiem, ze
>centrale kupia za granica (chociaz u nas tez juz ktos sie za to
>zabral, tj. za produkcje central, i nawet dobrze mu idzie), ale
>kable kupi w Polsce. Niby co mialby importowac?????? Przeciez to

Zobacz sobie rynek sieci komputerowych
ile procent kabli w instalacjach jest
polskiej produkcji ? Jakie urzadzenia
aktywne czy pasywne montowane sa krajowe?
Zobacz jaki los spotkal fabryke w Radomiu
najwiekszego prawie w Europie producenta
aparatow telefonicznych? Jakie napisy sa
na polskich zakladach urzadzen telekomunikacyjnych
takich z jak np.: ZWUT ?

>Jak na wyklad to mial smieszne podstawy. Inwestor zagraniczny
>wejdzie na nasz rynek i da niskie oplaty. TPSA bedzie sie musiala
>zrestrukturyzowac, zeby nie pasc. Zwolni ludzi. Zagraniczny inwestor

TPSA upadnie bo nikt nie jest zainteresowany
zeby nie upadla a pewnie kilkanascie osob
z decydentow jest zainteresowane zeby upadla
lub stanela na granicy bankructwa bo wtedy
taniej nabeda ja zagraniczni "inwestorzy"
cwaniacy. Patrz Domy Centrum ...
Forsowanie inwestycji w TPSA ma ja postawic
na granicy niewyplacalnosci i obnizyc cene
wykupu ...

>bedzie do swojej firmy potrzebowal specjalistow. Nie bedzie ich
>sprowadzal, bo za drogo. Przejmie tych zwolnionych z TPSA.

Pieprzysz kolego ... Zapytaj kto pracowal
przy pisaniu programow dla Ministerstwa
Finansow (afera Bull'a) jak nie wiesz to
Ci powiem, ze sami kolorowi ...

>Oczywiscie TPSA moze sie nei restrukturyzowac i upasc, ale ... no
>coz sie mowi. Fachowcy znajda robote natychmiast, a kretyni wyleca.

I bedziesz im placil na zasilek dla bezrobotnych ...

>Checheche. Na obszar np. motoryzacji samochodowej, wpuszczono
>konkurencje, firmy szybko znalazly inwestorow i jakos zyjemy. Na

I co stac Cie na nowy samochod z tej firmy?

>obszar traktorkow nalozono okres ochronny i jakos z tym nie zyjemy.
>Prosze wyciagnac wnioski.

Na traktorki nie ma zbytu a na samochody jest ...

>zamet. Rownoczesnie jednak chce normalizacji rynku tego uslug, czyli
>jego urynkowienia. To wcale nie musi byc sprzeczne. Poki co, TPSA
>moglaby pokazac, iz jednak cos z wiedzyo rynku do niej dociera.

Masz racje! Nie musi, tylko wymaga myslenia
i dobrych checi a poki co wszedzie siedzi
stara NOMENKLATURA i ma sie dobrze wiec
nie da sie pewnych rzeczy przeforsowac ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl ,fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive