Video digitalizer

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 09:18:57 MET

Witajcie wszyscy eksperci od pecetologii!

Potrzebuję kartę do PCI z wejściem video PAL
do podłączenia typowego kamwida SONY (mono).

Głównym zastosowaniem miałaby być video-telefonia,
konferencja z wykorzystaniem NetMeeting lecz dobry
tuner TV też nie zaszkodziłby na karcie.

Proszę o pomoc w wyborze karty, bo jestem całkiem
zielony w tej technologii. Na co zwracać uwagę przy
wyborze, co musi być w komputerze? Mam kartę
graficzną miroVIDEO 20SV 2MB (na chipie S3 ~748)
Na karcie jest tzw. "feature connector". Czy on się
przydaje w tej technice? Czy kartę digitalizera/tunera
dobiera się do karty graficznej czy może to niezależne
urządzenia widzące się poprzez magistralę PCI?

Pszemol