i740 i 450Mhz

Autor: Piotr Kierzkowski (pkviper_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 23:34:27 MET

Witam !

Czy ktos z grupowiczow ma karte i740 APAC i Celerona 300 podkreconego na
450Mhz ? Ja na plycie A-Trend ATC-6220 kombinuje od trzech dni i nic.
Napiecie procka podwyzszylem najpierw do 2.2V, potem do 2.4V. Zaj...sty
sposob z tym zaklejaniem pinow. I co z tego, jak wciaz jest "kasza"...

A detalicznie - zawodzi karta graficzna. W 2D niby jest wszystko OK, chociaz
w Final Reality ciut krzaczy sie grafika - jakies takie roznokolorowe,
pikselowate obwodki wokol obiektow. Dzialaja tylko testy 2D - na 3D zawiesza
sie sprzet.

Test Direct3D (z tunelem i kilkoma krecacymi sie kuleczkami) tez sie
zawiesza. Co ciekawe, z 3Dfx'em dziala dobrze ! Final Reality nawiasem
mowiac tez (chociaz np. Unreal na 3Dfx zawiesza sie regularnie po jakims
czasie).

Wychodzi mi na to, ze to i740 nie toleruje czestotliwosci 100Mhz. Ale
przeciez AGP powinno dzialac na 66Mhz !!! Jak to w koncu jest z tymi
czestotliwosciami ? Mial ktos podobne klopoty ? Nie wiem, czy wymienic proca
czy pokombinowac z inna karta...

Pozdrowka !

Piotr Kierzkowski, pkviper_at_box43.gnet.pl

PS: Aha, mam 64MB w dwoch DIMMach, jeden 7 a drugi 8ns. Moze te rozne czasy
dostepu sie kloca ?