Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 16:50:34 MET

                 Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>A powiedz mi misiaczku czego innego ty oczekujesz od monitora ?

tylko nie misiaczku! :)))
a wracając do pytania, to oczywiście, że niczego więcej nie oczekuję -
to co wymieniłem wyżej to podstawa dobrego kineskopu.

nie uzyskałem jednak od nikogo z grupy odpowiedzi na pytanie, czy przy
trynicie daje się siedziec długimi godzinami, bez jakiegokolwiek
zmęczenia wzroku - ktos kiedyś puścił na niusach stwierdzenie, że
prawie idelana plamka rzekomo niezbyt pozytywnie wpływa na zmęczenie
ludzkiego wzroku - chciałem, zęby ktoś zaprzeczył ewentualnie
potwierzdził.

>Prawie niewidoczne. Zapomniales dodac :)

hle, hle... ja wiem, czy 5mm odchyłek nie jest widoczne - trudno mi na
ten temat cokolwiek powiedzieć, bo nie przyglądałem się żadnej sonce z
bliska i nie mierzyłem tego cyrklem, albo ekierką - po prostu żadnen z
widzianych przeze mnie trynitronów nie prowokował mnie do tego czynu,
bo obraz przez nie generowany sprawiał wrażenie obrazu bez skaz. :)))

>Ja bym bral Trinitrona jak tylko cie na niego stac. Masz plamke 0.25 (
>delty 0.28 ) i to juz przeswiadcza o jakosci obrazu...

różnice w cenach nie są znowu aż tak zabijające. dobry monitor na
Delcie kosztuje w sklepie 1500PLN (dobry w sensie wykorzystywania go w
domu - inaczej monitor średniej klasy). za 1700PLN można miec już w
sklepie MAG17'' na trynitronie, lub (w hurtowni, brutto) SONY200EST -
także monitor średniej klasy z tą różnicą, ze właśnie na trynitronie.

IMHO warto jest dać te 200PLN więcej za trynitrona - jak wasze opinie?

zauważyłem, że coś dużo tutaj przeciwników trynitrona - ale to dobrze,
bo z burzliwej dyskusji można wyciągiąć dużo pozytywnych wniosków. :)

> Jurand

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl