riva 128 - upgrade biosu

Autor: Pachuta Sebastian (puchaty_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 17:33:58 MET

Witam

Od dłużeszgo czasu denerwuje mnie brak możliwości upgradeowania boisu
w klonie rivy 128. To znaczy nie dostałem razem ze steronikami żadnego
programu służącego to tego celu.

Co każdy start systemu komputer mnie wita komunikatem riva.... bios
version 1.56Y.

Czy sa jakieś szanse na upgrade do nowszej wersji bez zabawy z
programatorami czyli dłubania śrubokrętem przy karcie?

Ztanastanawiam się czy jest jakiś program który stwierdział by
obecność flash'a.

pozdrawiam