Re: Nagrywarka Yamaha CRW4416S

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 18:33:53 MET

"Moje F" <eltech_at_si.onet.pl> wrote:
>Mam problem z tą nagrywarką , mianowicie Win 98 jej nie wykrywa . Mam płytę
>Asus P2B-S ze zintegrowanym portem SCSI , pracuje on na chipsecie firmy
>Adaptic AIC-7890AB . W biosie wszystko jest wykrywane i się zgadza po
>przejściu do Win98 nagrywarka nie jest widziana , zainstalowałem do niej
>draiver który był dołączony na CD draiver ten jest do Win 95 może on robi
>konflikt ?.

   Upewnij sie, ze Windows 98 widzi kontroler SCSI, ew. zainstaluj najnowsze
drajwery dla tego kontrolera AIC-7890AB.
   Nagrywarka, jesli jest podlaczona do obslugiwanego przez Windows kontrolera
SCSI, bedzie widoczna w systemie jako jeszcze jeden CD-ROM i nie sa do niej
wymagane zadne drajwery.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''