Re: ! Modem odpoczywa

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 17:19:28 MET

> Czy macie taki objaw :
> Ściągam np 1000 KB ze skrzynki lub z FTP
> modem ciągnie cały czas np. 3-4Kb i regularnie co 3 minuty
> odpoczywa ok.10-12 sek widzę to na wykresie graficznym
> w DuMeter ale można też zaobserwować na 2-ch monitorkach na pasku zadań
> ???_

> *** P o z d r a w i a m *** Leon Hay... ***
> Home page www.dzwony.bells.com.pl/leo
> GSM +48 603 214040

Byc moze jest to spowodowane renegocjacja polaczenia po sygnale taksujacym
16kHZ , nadawanym przez TPSA, ale moge sie mylic. Wskazuje na to 3 minutowa
przerwa miedzy nimi. U mnie linia byla tak kiepska , ze rozwalalo mi
polaczenie.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?