Nagrywarka Yamaha CRW4416S

Autor: Moje F (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 18:40:20 MET

Witam!

Mam problem z tą nagrywarką , mianowicie Win 98 jej nie wykrywa . Mam płytę
Asus P2B-S ze zintegrowanym portem SCSI , pracuje on na chipsecie firmy
Adaptic AIC-7890AB . W biosie wszystko jest wykrywane i się zgadza po
przejściu do Win98 nagrywarka nie jest widziana , zainstalowałem do niej
draiver który był dołączony na CD draiver ten jest do Win 95 może on robi
konflikt ?. Przetestowałem już wiele ustawień i w dalszym ciągu nic , ręce
opadają i boli głowa . Może ktoś miał podobny problem i przez niego
przeszedł niech się podzieli swoją wiedzą będę dozgonnie wdzięczny a przy
okazji postawię duże dobre piwo .

Wojciech Cieluch
eltech_at_si.onet.pl
cieluch_at_polbox.pl