Re: Oszukane(?) pamięci SIMM 32MB EDO

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 13:42:13 MET

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...

|nie dokładnie - moduły do 8MB (lub 16) mogą być zarówno single jak i
double
|a większe tylko single ...
|przykład - Soyo 5VA - iNTEL VX

Dokumentacja nie rozróżnia kości poniżej i powyżej 16MB. Dla mnie
cytowany fragment oznacza, że płyta akceptuje wszystkie kości od 4 do
32MB, zarówno s-s jak i d-s.
Nie ma to jednak już znaczenia, bo mam pamięci, które działają. Dziwi
mnie natomiast fakt, że pomimo, iż jak się okazuje, wiele osób zna
problem, to nigdzie nie mogę znaleźć jakiejkolwiek oficjalnej wzmianki
na ten temat. Szukałem w Internecie i nic! Sprzedawcy też nie
rozróżniają pamięci EDO - w cennikach jest zawsze tylko "SIMM PS/2
EDO". Nie ostrzegają przed mozliwością niekompatybilności. Oficjalnie
problem nie istnieje! Nie potrafię tego pojąć.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomocne informacje

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+