Rozmiar pamieci video przez AGP

Autor: Michal (1cyber_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 13:44:56 MET

Mam pytanie :
Jak ustawic rozmiar pamieci jaka karta graficzna ( konkretnie Intel I740)
zabiera sobie na tekstury z pamieci sytemowej ( chodzi o wielkosc podawana przez
Dxtool/directdraw/...). Czy to jest w ogole mozliwe ?
U mne wielkosc ta zmienia sie bez zadnej przyczyny - 85% uruchomien
komputera jest 27833 , czyli 19mega ( 27 - 8 na karcie graf) i wtedy
wszystko chodzi spoko (oczywiscie oprpcz tego ze windoza swapuje jak kur...)
Czasami jednak pokazuje okolo 9500 ( Sandra pisze wtedy 7 video + 2 agp),
a wtedy jest doslownie ruska ruletka:
a)Quke 2 po prostu smiga a Tomb R 2 wlecze sie jak slimak
b) dokladnie na odwrot
Sztuka polega na tym, ze mam tylko 32 Ram'u i na razie niestac mnie na
wiecej, a jest to irytujace!
Troche szczegolow co do sprzetu BXcel, celeron 266,Eagle i740.
Esperymentowalem juz z ustawieniami AGP Aperture Size , ale bez pozytywnych
rezultatow.

Aha jeszcze jedno czy ktos flaszowal biosa na Eagle I740 ( taki noname
bodajze Chips And Technologies), bo u mnie program flaszujacy z Intela ( ich
site'u) wypisuje :
Cannot determine flash device status , check one of the folowing .....
Oczywiscie robilem to z poziomu Dosa ( nawet odpalilem dosa 6.22 z dysketki)
Ciezko twierdzic co to za scalak siedzi jako bios, bo jest zakryty nalepka z
logo Eagle, a karta jest na gwarancji...( w instrukcji pisza ze jest
flash bios...)

--
                                    Gre!ET!ings  Cybernetics     Digital
                                                 Y-Series        Urban