Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 30 Nov 1998 - 08:46:46 MET

=?iso-8859-2?B?UGF3ZbMgU3rzc3Rhaw== wrote:

> [...]
 iR> Te 5 mm dopuszczalnych zniekształceń, to w monitorach Sony, a nie
 iR> ogólnie w trynitronach.

5 mm zniekształceń to nie miała nawet najgorsza EGA Philipsa z kineskopem
_telewizyjnym_ typu PIL...
Płacić sporo kasy, oglądać druty i cieszyć się tym, że na wsklęsłym ;-) ekranie
ma się zniekształcenia większe niż dało się ustawić na starym Rubinie (kto
jeszcze pamięta, jak się ustawiało w nim zbieżność dysnamiczną?)? Coś tu jest na
głowie postawione.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl