Re: Na czym poleg druk foto?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 10:59:20 MET

:>Podobno wydruki na odpowiednim papierze
:>są lepsze od przeciętnych odbitek ze studia foto
: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
:>a kosztuje w Stanach $199 (po $100 mail-in rebate).
:>Ciekawe ile w Polsce po przetłumaczeniu instrukcji...
:>
:>Pszemol

: Jeśli pokażesz mi wydruk z jakiejkolwiek drukarki atramentowej, który
: jest lepszy od zwykłej odbitki fotograficznej, to się mocno zdziwię :)

: Nie wiem dokładnie, jaka jest rozdzielczość optyczna zdjęcia, ale na
: pewno jest to o rząd wielkości więcej, niż może jakakolwiek drukarka
: atramentowa. Oczywiście człowiek z marketingu HP ma prawo być półślepy
: i napisać że drukarka jest lepsza :)

Rozdzielczosc: 2000 - 3000 dpi. Typowo to okolo 2000.
A przyczyn rewelacyjnego wydruku szukaj w podpisie pod poprzednim postem.
Autor wyjasnia wszystko.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA