Re: "Zamieranie" komputera

Autor: Piotr Wrzosek (roszcz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 08:11:32 MET

On Mon, 30 Nov 1998 04:55:12 GMT, "Lukasz Orzechowski"
<thorn_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Rychu napisał(a) w wiadomości: <73sqgu$a0d$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>

>Moge na 100% potwierdzic, ze chodzi o karte sieciowa - mialem
>dokladnie to samo. Problem znikal, gdy komputer byl polaczony
>z innym, rowniez dzialajacym komputerem - najprawdopodobniej
>winda przy inicjacji karty sieciowej usiluje rozpoznac inne
>komputery w sieci (czy wykryc serwer, sam nie wiem) i jesli niczego
>nie widzi, czeka az cos sie odezwie, lub dojdzie do runtime error.
>Pozniej rusza dalej.

Mysle ze moge potwierdzic ta opinie, problem na pewno istnieje gdy sie
ma zainstalowana sieciowke, ale to nie jest chyba wystarczajacy powod
jeszcze. Z tego co zauwazylem zwiazane jest to bardziej chyba z
protokolem tcp/ip podciagnietym do karty siec.
Proponuje sprawdzic czy masz go zainst., a jak tak i go nie
potrzebujesz to wytnij tego powiazanego z sieciowka i zobacz czy sie
cos zmieni.
Problem jest chyba nieco bardziej zlozony, i nie wystepuje zawsze....
(obecnosc innych sprzetow w sieci wskazana :)

Pozdrawiam!
Piotr Wrzosek
roszcz_at_box43.gnet.pl