Re: Co bŕdzie z cenami dyskˇw?

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 22:43:07 MET

Wozik wrote:

> Nie wiem czy sie orientujesz, ale opracowywane sa caly czas nowe pamieci
> masowe, wiec ceny dyskow na 100% beda spadac.

otoz jestes w bledzie. spadek cen dyskow to taka sama prawda, jak
spadek cen komputerow. dany typ komputera jak tez model dysku co prawda
tanieje, lecz ciagle powstaja coraz to nowsze konstrukcje
szybsze/pojemniejsze
itp.

generalnie ceny dyskow czy komputerow stoja w miejscu, lecz ciagle rosna
ich
mozliwosci. daje sie odczuc pewien nieznaczny spadek cen, ale wiaze on
sie
bardziej z coraz wieksza masowoscia produkcji, nie zas postepem
technologicznym.