Re: Co bŕdzie z cenami dyskˇw?

Autor: Tomasz Lisowski (tlis_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 13:09:57 MET

W numerze 24/98 PCKuriera jest artykuł Michała Adamczyka pt. "W dyskach bez
zmian", w którym autor pisze o stratach, jakie poniosły takie firmy jak
Seagate, Western Digital czy Quantum w tym sektorze. Wydaje mi się, że może
być tak jak z pamięciami: dla uniknięcia nadprodukcji zostanie ona
przyhamowana i ceny mogą pójść w górę.

Mówiąc konkretnie: czeka mnie kupno nowego twardego dysku, o pojemności
mniej więcej 6-8-10 GB (na wyrost - na przyszłość). Mogę jednak jeszcze
pomęczyć się z tym co mam przez jakieś pół roku. Czy więc mam kupić teraz,
czy jeszcze poczekać. Co byście mi poradzili?

Tomasz

<3661BFEB.7FAD_at_avalon.wbc.lublin.pl>...