Re: Możliwości newsreaderów (było: Piętnuję ws

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 22:02:33 MET

                 siwus_at_priv.onet.pl (Piotr Kozłowski)
                  wRoTe iN pl.comp.os.win95:

[...]
>Sorki, ale wygłaszanie tak śmiałych kwestii (o kiepskich możliwościach
>newsreaderów uniksowych) świadczy o nieznajomości tematu. Akurat
>newsreaderem, z którego korzystałem używając Windows był Agent, więc mam
>porównanie co do jego możliwości i możliwości newsreadera, którego używam
>teraz.

chodzi o slrn'a?

>Nie wystarczy zaglądnąć do nagłówka ?

ale ja nie pisałem o tym, że jesteś linuxowcem, na podstawie
zawartości Twojego nałówka, ale z tego względu, że udało mi się już
kilka razy Ciebie spotkać na pl.comp.os.linux.
pomogłeś mi także parę razy w sprawach dotyczacych problemów z linuxem
więc niektórych ludzi się tak szybko nie zapomina. :)
nagłowek nie ma tutaj nic do rzeczy.

>No tak, mając Agenta trzeba w tym
>celu nacisnąć h lub wybrać opcję z menu - ja mogę sobie zdefiniować,
>które linijki z nagłówka mają być widoczne w każdym poście :-)

oczywiście wiem, że z reguły odpowiedniki programów na unixa, jak i
sam unix ma dużo wieksze możliwości konfiguracyjne, ale liczy się
także intuicyjność i wygoda w obsłudze.
no... ale tutaj trzeba byłoby znowu zdefiniować co kto rozumie pod
pojęciem wygoda.

EOT, ale wrócę jak zobaczę tego slna. :)

ps. jeszcze powiem tylko tyle: linuxowcy to całkowicie inna rasa
użytkownikow w porównaniu do windziarzy. ja nie potrafię zrozumieć
kogoś kto używa pine'a do maili i jeszcze chwali jego zalety,
linuxowiec odwrotnie... skoro ktoś tak uważa to najprawdopodobniej
widzi on w tym programie zalety - ja niestety nie potrafiłbym się
zmusić do jego użytkowania. :)

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl