Re: Problem z drukarka HP 520

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 22:01:55 MET

"Greg" <gregadam_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

> mam problem z drukarka HP 520, ktora nie chce drukowac pod Windows 95 ani
> 98, natomiast drukuje
> bez problemu pod Windows NT i DOS-em. Probowalem instalowac najrozniejsze
> drivery,

Ciekawe ...
Sam mam taką drukarkę i działa bardzo dobrze na driverach zawartych w
Win95(8)
Może spróbuj wykasować zainstalowaną drukarkę i zainstalować jeszcze
raz ze standardowym sterownikiem z Win
Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...