Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 13:25:07 MET

                 siwus_at_priv.onet.pl (Piotr Kozłowski)
                  wRoTe iN pl.comp.os.win95:

>Słabo szukałeś - newsreaderów i mailerów unixowych jest b. dużo - wpisz
>słówka "mail news" na stronie http://freshmeat.net/ i testuj, jeśli
>chcesz się wypowiadać w tym temacie. Jeśli Ci się nie chce, to nie pisz
>takich bzdur jak w poprzednim Twoim poście.

to nie jest tylko moje zdanie - zdanie (powiedzmy) laika jeżeli chodzi
o rodzaje klientów newsowych na linuxa, ale osoby, która używa tego
systemu na codzień i dość dobrze zna się na rzeczy. osoba ta sama
nacodzień używa do newsów FAgenta jako bezkonkurencyjnego w swej
klasie newsreadera spośród wszystkich newsreaderów bez względu na
platformę systemową.
oczywiscie nie wziąłem pod uwagę tego, że dla niektórych osób zalety
FA mogą być wadami i taki OE wydaje sie być dla nich dużo wygodniejszy
w obsłudze.
wracając do newsreaderów linuxowych to rzeczywiśćie być może mało
widziałem, ale wypowiadając te słowa opierałem się także na opinni
linuxowca-wyjadacza (mojego kumpla dla któego nic poza linuxem na
rynku SOperacyjnych nie istenieje).

>No to właśnie piszę że widziałeś jeden czy dwa programy i na ich
>podstawie wypowiadasz się o wszystkich innych, których nie sprawdziłeś.

wyjaśnienie wyżej.

>To tak jakbym ja przesiadając się z Linuksa na Windę przetestował OE i
>MsM&N i na tej podstawie wypowiadał się o funkcjonalności wszystkich
>windzianych newsreaderów :-)

spox. jak cię rozumiem. jednak nie opierałem się jedynie na swoim
(laickim) doświadczeniu ;> wyrażając tego typu kwestie. :)

wiem, że jesteś linuxowcem ;) ...wiec może poratowałbyć jakąś nazwą
programu do newsów, który to spokojnie mógłby konkurować w
funkcjonalności i wygodzie obsługi z FA? - ja i mój kumpel niestety
uważamy w dalszym ciągu, że FA jest bezkonkurencyjny. :)

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl
                             www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal