Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 20:17:19 MET

Dnia Fri, 27 Nov 1998 21:14:16 GMT, Tałajczyk Piotr napisał(a):

>niczego takiego nie zauważyłem. :)

Słabo szukałeś - newsreaderów i mailerów unixowych jest b. dużo - wpisz
słówka "mail news" na stronie http://freshmeat.net/ i testuj, jeśli
chcesz się wypowiadać w tym temacie. Jeśli Ci się nie chce, to nie pisz
takich bzdur jak w poprzednim Twoim poście.

>piszę to co widziałem. KDEowy klient newsowy nie radził sobie już z
>niecałymi 3000 ściągniętych postów. wpadał w pętlę i jedynym sposobem
>na jego opuszczenie był kill_proces. :(

No to właśnie piszę że widziałeś jeden czy dwa programy i na ich
podstawie wypowiadasz się o wszystkich innych, których nie sprawdziłeś.
To tak jakbym ja przesiadając się z Linuksa na Windę przetestował OE i
MsM&N i na tej podstawie wypowiadał się o funkcjonalności wszystkich
windzianych newsreaderów :-)

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski