Re: Monitor LG 17" model 77i ???

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 22:36:10 MET

On Sat, 28 Nov 1998 17:21:26 +0100, "HaDeK" <hadek_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Proszę o info/doświadczenia/problemy itp
>związane z tym monitorem.!!!
>I jaka jest aktualnie cena ???
>
>ps
> tylko darujcie sobie "XXX jest lepszy"

Ostatnio pisalem o paru monitorach ... miedzy innymi o tym, bo jak
kupowalem sobie monitor to go ogladalem ...
Na ogladanie poswiecilem malo czasu, bo mial takie rozbieznosci
kolorow w rogach, ze malo nie zemdlalem ;)) ... mysle ze jakis 1 lub
moze 1.5 mm ... straszne to bylo .... po za tym strasznie ciezko
obslugiwalo sie menu i ustawianie parametrow (w sumie nie wazne jak
jest ladny obraz) ... a co do tego ze XXX jest najlepszy, to nie ma
monitora bez wad .... przez jakies 3 tygodnie intensywnego ogladania w
sklepach i w domu nie znalazlem takiego ....
Ogolnie LG nie podobaly mi sie ... obraz nie byl zbyt ostry i dla 15
cali i dla 17 ... czternastki byly chyba najlepsze ;))

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/