Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 22:36:08 MET

Chyba skonczyly sie moje boje o jakosc ... zeby nie zapeszyc ...
Po ostatnim zwrocie monitora Samsung 500b, dostalem w zamian Samsunga
510b ... ogladalem dwa i wybralem sobie lepszy ;))
Udalo mi sie trafic na monitor ktory nie ma prawie rozbieznosci
kolorow ... pierwszy ogladany 510b mial dosc duza, ten nie ma prawie
wcale ...

Poruszony zostal temat trinitronow ... rzeczywiscie zdaja sie wklesle,
ale tak na prawde to sa lekko wypukle, to zludzenie IMHO wywolane jest
tym ze wiekszosc userow siedzi jednak przed wieksza lub mniejsza banka
... kolega ktory ma Trinitrona od 3 lat, mowi ze jest plaski lub lekko
wypukly, a inne sa dla niego mocno wypukle ...

Moj Samsung 510b ma lekko wypukly kineskop.
Geometria obrazu nie jest najlepsza ... chodz na pewno lepsza od
innych monitorow ktore mialem juz w domu ....

Musze powiedziec tez ze odnosze wrazenie ze tekst (obraz) jest lekko
jakby ugiety do dolu w srodkowej czesci ... a jak patrze z bliska z
przyloznona linijka, to jest prosty ... jest to po prostu takie
zludzenie, gdyz przez ostanie 4 lata siedzialem przed Daewoo 14 cali z
kineskopem prawie jak kula ;)). A tam na gorze linie byly wygiete w
gore a na dole w dol ...

Na razie jestem zadowolony z mojego Samsunga 510b, mam jeszcze 4 dni
na testy, a potem juz podbicie gwarancji i w razie jakichs problemow
olny servis ;((

Pracuje sobie na nim w 1024x768_at_85Hz z duzymi czcionkami i jest calkie
ok ... no moze oprocz tego sludzenia ze obraz sie zapada ... w dol
ekranu .... chociaz moze i jest jakis krzywy ... ale na pewno nie tak
jak na Panasonicu P50 czy Sony 100ES w tej rozdzielczosci ...

Mysle ze z ogladanych przeze mnie 15 najlepszy byl jednak NEC M500,
inne mialy zawsze jakies wady .., fakt ze Neca ogladalem ok 20 minut,
ale nie znalazlem zadnej duzej wady ....
Slyszalem ze kineskopy CromaClear sa czyms posrednim miedzy
trinitronem a delta ... tak mowil mi jeden sprzedawca .... nie wiem
czy mu wierzyc ;))

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/