Re: Czy ktoś wie coś o upgrade do V90?

Autor: Kobold (kobold_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 22:42:29 MET

De Grejt Kornholio wrote in message ...
>Ściągnąłem z www.dagma.com.pl upgrade dla Requesta z K56 do V90, ale nie
>udało mi się przeprowadzić operacji upgrade'u - i sądzę, że udostępniony na
>tej stronie program przeznaczony jest dla modemu zewnętrznego - a ja mam
>wewnętrzny (ISA)
>Czy ktoś zna jakieś miejsca skąd mógłbym ściągnąć owy upgrade do V90 dla
>modelu Request K56 wewn. ISA ?
>Strona Requesta jest "Under Construction" - trochę wstydzić się powinni.
>
>Z góry dzięki
>____________________________________________________________
> PRZEMEK VON DE GREJT KORNHOLIO
> [...]
Jak tylko dowiedzialem sie o mozliwosci upgrad-owania, zaraz zassalem
opisany przez Ciebie programik, u mnie poszlo bez problemu, ale mam
zewnetrzyny. Co do strony requesta to byla ona under construction jak
podlaczylem modemik to jest jakies 4-5 miesiecy temu :).
Przykro mi ze Ci sie nie udalo z tym upgradem, ja na tym skorzystalem bo
wreszcie sie dowiedzialem gdzie szukac stafu do tego modemiku.
Z ciekawosci zapytam z jaka predkoscia sie laczysz, ja ostatnio w przedziale
44000 do 52000 to chyba niezle?
To pa, jak cos sie dowiem o twoim modemiku to dam znac.