Re: usr robotics flash x2, v.90 i tpsa

Autor: Piotrek (Anty_at_spam.ppl.co.at)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 22:34:54 MET

%windir%\INF\DRVIDX.BIN
%windir%\INF\DRVDATA.BIN
Przezwij te dwie daty w np*.000 i potem skasuj orginalne . Z panelu
sterowania wywal modem i zrebotuj computer.Dyskietki instalacyjne miej pod
reka .Jesli pamietasz jakie Drivery zainstalowal Windows dla V.90 to mozesz
je tez skasowac z %windir%\INF i %windir%\INF\OTHER. To powinno Ci pomóc.
Piotr simonp_at_ppl.co.at
Tylko ten address jest Ok.

Ireneusz Brejer schrieb in Nachricht <36611a4c.61738674_at_news.uw.edu.pl>...