usr robotics flash x2, v.90 i tpsa

Autor: Ireneusz Brejer (angax_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 16:56:56 MET

witam

znajomy ma problem ktorego nie moge rozgryzc.
zrobil upgrade modemu usr robotics flash x2 do standardu v.90
i od tego momentu nie moze sie laczyc z tpsa.
wzialem od niego ten modem i sprawdzilem ... faktycznie
nie chce sie laczyc... sprobowalem obnizyc poprzeczke komenda
AT&N na max 28800. polaczyl sie ale tylko pod terminalem dosowym
z predkoscia 14400. spod windows95 nadal nie chce. nawet na driverach
uniwersalnych 28.800. ale zeby bylo ciekawiej laczy sie w porzadku z
moim providerem (nie jest to tpsa ;)) bez problemu 33.600 i pod dosem
i pod windows. nie wiem o co chodzi. a raczej wiem .. cos jest nie tak
z tpsa. i dlatego chcialbym przywrocic dawny bios modemu ? czy jest to
mozliwe ? program do flash'u jest prymitywny i pozwal tylko upgrade
nie ma opcji np. zgrania starego biosu. wiec jak ?
i tu wlasnie prosze o POMOC !!!! ja zgrac spowrotem bios ???

irek