Re: ZOLTRIX FM-HCF56i na PCI - mama problem

Autor: Didku (didku_at_canpol.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 17:10:54 MET

to w takim razie ile kosztuje tem modem co nie zwalnia i nie zrywa polaczen
i jest dobry, (prosze o dokladna nazwe)

PS jaki modem polecacie tani na PCI zgodny z v90 zeby nie obciazal komputera
i nie zrywal polaczen

PS w moim woj (czytaj opolskim) jeszcze nie dziala v90 ale na dniach ponoc
ma ruszyc w zwiazku z tym mam pytanie do uzytkownikow v90, czy jest duza
roznica w predkosci medzy 33,6 a v90?

deMon napisał(a) w wiadomości: <9KT72.1423$r1.313567_at_news.tpnet.pl>...