ZOLTRIX FM-HCF56i na PCI - mama problem

Autor: Arek Panas (arek_at_ati1.pekeo-fs.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 11:22:44 MET

Dzien dobry.
Mam duzy problem z modemem Zoltrix FM-HCF56i na PCI.
Posiadam w domu Pentum 100, 32MB RAM i kupilem do tego wyzej wymieniony
modem. Instalacja przebiegla bez zadnych konfliktow i od razu po
zainstalowaniu diagnostyka pokazala, ze wszystko jest w OK (nawet bez
problemow polaczylem sie z TPSA). Niestety po resecie komputera modem
przestal dzialac - wiesza mi caly komputer przy kazdej probie odwolania
sie do niego. Zmienilam drivery na najnowsze (ze strony zoltrixa) i dalej
jest tak samo (ja mam Win95). Od czasu do czasu (instalacje driverow, a
nawet Win95 przeprowadzalem wielokrotnie) modem dziala, ale tylko po
pierwszej instalacji, a potem znow po resecie wiesze wszystko przy kazdym
odwolaniu (nawet przy diagnostyce).
Czy ktos moze mial podobny problem i sobie z tym poradzil ? Moze to jest
wina tego, ze mam tylko Pentium 100, ale on chyba powinien chodzic z takim
sprzetem. Probowalem zminiac przerwania z jakimi on pracuje (w biosie
AWARD) i zminiac to w jakim slocie PCI siedzi. To nie pomaga. Czy moze to
miec cos wspolnego z tym, ze mam karte graficzna S3 ?
Dzisiaj wpadlem na pomysl, ze moze to byc jakis problem adresami pamieci
jakie sobie rezerwuje Enumerator, ale to dopiero sprawdze jak wroce z
pracy. Modem oczywiscie jest sprawny, bo po zainstalowaniu go w pracy na
PII 266 MHz chodzi bez problemow.

Pozdrawiam i licze na Wasza pomoc.

Arek Panas
arek_at_pekao-fs.com.pl