Re: ZOLTRIX FM-HCF56i na PCI - mama problem

Autor: Arnold Dziambor (ardo_at_key.net.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 17:06:33 MET

Napisalem, ze odradzam zakup modemow Zoltrixa typu Phantom i Cobra
( HSP ) - one wlasnie obciazaja slabszy procesor ( minimum to P166MMX),
natomiast HCF robi to w znacznie mniejszym stopniu ( minimum P100) i dla
P166MMX jest prawie niezauwazalny.
Nie pracowalem jeszcze na szybszym modemie niz HCF ( na mojej linii 52000).
Arnold