Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 12:49:20 MET

>czy ktos z grupowiczów mógłby rozwinąć ten temat?

Sprobuje... :-)
Spotkalem sie juz kilka razy z opinia, ze technologia Trinitron
sprawdza sie tak naprawde tylko w kineskopach powyzej 20 cali. Nie
wiem, na ile to prawda, jednakze ogladane przeze mnie 2 pietnastki
Sony (Wiem, ze to nie jest reprezentatywna proba) byly po prostu
fatalne. Byc moze 17 cali jest lepsze, jednakze jesli jest prawda, co
napisal pan Akane, ze dopuszczalne znieksztalcenia obrazu wynosza az 5
mm, to Sony rzeczywiscie leci sobie w tegie kulki. Taka norma jest
dobra dla 25 - calowego telewizora, ale nie dla monitora 15 czy 17
cali, na ktorym nieraz robi sie precyzyjne rzeczy. Z wypowiedzi i
poskladanych do kupy faktow wnioskuje, ze konsekwencja zastosowania
drucianej maski kineskopu sa byc moze mniejsze mozliwosci sterowania
parametrami wyswietlania. Ale nawet jesli, to Sony nigdy sie do tego
nie przyzna. Tak czy siak, Trinitron pozostanie dla mnie swietnym
kineskopem do telewizorow i ostatnim szajsem w monitorze. Zdecydowanie
na tym polu wygrywaja delty dobrych producentow - tym bardziej, ze
"plaskoscia" coraz mniej ustepuja Trinitronom.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--