Re: Skaner za 500/700zl ?

Autor: voo-yeck (g4ce_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 16:05:43 MET

Cześć

Mogę Ci polecić Primax Colorado 9600 (600*600)
Uzyskuje stosunkowo dobrą jakość i szybkość (EPP)
nie przekłamuje kolorów, (nie robi czerwonych twarzy
i dobrze oddaje tony niebieski-zielony) nie smuży czyli posiada
te zalety których nie ma np. Mustek.
Kolejną zaletą jest cena ok 400 zł z VAT
Nie jest jednak doskonały.
Wady to: słabe oprogramowanie, konieczność zwiększenia
saturyzacji w skanach i zakłócenia w pracy
z drukarką Lexmarka. Da się to jednak wytrzymać.

Droższy skaner niewątpliwie lepszy od D600
to Umax Astra 1200*600.
Porównywalny jeśli chodzi jakość ale szybszy bo SCSI.
Cena ok 750-800 zł.
Nie polecam Musteków. Miałem do czynienia z SP 12000
i uważam że jest to największy badziew którego by
nawet żaden pies nie chciał osikać.

Nie kupuj też Primaxa 4800 - niska jakość w odwzorowaniu kolorów
choć lepsza niż w Musteku

Pozdrawiam
Voo-yeck

Sprawdź płytkę ENTER 7/98 są tam testy skanerów i porównawcze skany
D600 (Colorado 9600) dostał tam ENTER OK!

<365BBABA.86461CA9_at_friko.onet.pl>...