Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:31:17 MET

> ... ja już dość naczytałem się o problemach ludzi z
>tymi dyskami tak więc gdybym miał kupić w przyszłości jakikolwiek dysk
>to Caviar byłby odstatni na liście.
u mnie wogóle nie byłoby go na liście :)
>sama padatliwość dysku zależy też od konkretnego modelu i mogło się
>zdarzyć ta, że Ty trafiłeś na tego z 'lepszej serii'.
>podobnie jest z napędami CD.
>zdarza się tak, ze tandetny cdrom marki cyberdrive potrafi 'chodzić'
>lepiej i dłużej niż firmowa toshiba, czy teac - wiem... troche
>przegiąłem z porównaniem, ale jest to prawda.
oj przegiąłeś - przez moje ręce przeszła jedna zwalona Toshiba (i to już
wcześniej jakaś przekombinowana, bo kupiona używana). Co do CyberDrive'ów
(czy to czasem nie produkt PC CHIPSa ? ;) ) to one od samego początku
miewają dziwne problemy ...

>wszystko wyżej jest IMHO, więc się nie czepiać. :)

co się nie czepiać ? to po co ta lista ? ;)

Cooger