Oddaj mi kase Vobisie !

Autor: Nick (nick_at_cz.home.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 13:53:59 MET

Witam!
Sprawa jest nastepujaca.
Kupilem jakis czas temu 'monitor' HighScreen MS1795P u
jednego z regionalnych dealerow w/w firmy.
Jak zdazylem sie przekonac,monitor jest denny(cienkie
odwzorowanie kolorow,brak regulacji mory i pare innych
'kwiatkow'),ale to mozna jeszcze jakos przebolec.
Jakis czas temu cos sie zaczelo z nim zlego dziac,tzn na
ekranie pojawily sie żółtawe plamy i pionowy pasek(wyglada
to tak, jakby patrzec na zgieta karte papieru).
Z poczatku myslalem,ze to wina namagnesowania,wiec
nacisnalem magiczny przycisk rozmagnesowujacy i...
... niestety nic to nie dalo :-(.
W zwiazku z tym mam 2 pytania :
1.Co moglo sie z nim stac ? (w sumie malo mnie to obchodzi
;-) ).
2.Jak zmusic Vobis do oddania mi kasy(wydalem na niego 17
baniek i mam powody przypuszcac ze mnie okantowali,badz
orzneli, jak kto woli),bo kupilbym cos lepszego?
p.s.Za odpowiedzi w stylu "to trzeba bylo tego nie kupowac'
gwarantuje spamowanie do konca mojej kadencji na inecie.

--
Marcin Kuźnicki
mailto:nick_at_cz.home.pl