Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: Wiewior (wiewior_at_sound.w.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 13:13:35 MET

Michał Piotrkowicz napisał(a) w wiadomości: <365dd955.0_at_news.vogel.pl>...
[..]
>I oto chodzilo !!!!! Dziala !!!!! Bardzo dziekuje. Ale prosze mi
>powiedziec czy jest duza roznica w brzmieniu czy to moze wina mojego
>ucha ????

Roznica w brzmieniu, ale czego ?!?
1) MP3 a WAV ?
2) odtwarzania wielu plikow dzwiekowych jednoczesnie ?

Ad 1)
Na pewno jest, chociaz zalezy od zastosowanego kompresora.

Ad 2)
Z elektroniczno-software'owego punktu widzenia nie powinno byc roznic. Moze
bruzdzi sam WinAmp -ten plugin jest w wersji beta lub jakis inny driver.
Poza tym moze tez juz wymiekac sam PeCet, chociaz to akurat zalezy od liczby
sluchanych plikow. Natomiast pod wzgledem akustycznym wszystko jest mozliwe.
Może dojść do interferencji dwóch dźwięków i jakieś częstotliwości
(instrumenty) przestaną być słyszalne. Tego typu problemy maja inzynierowie
dzwiekow podczas nagran.

Pozdrowienia

    Wiewior
wiewior_at_sound.w.pl