Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 23:36:02 MET

Dnia Thu, 26 Nov 1998 13:20:26 GMT, "Wiewior" <wiewior_at_sound.w.pl>
napisał:

>Na pewno masz juz taki player w sytemie !!! Wystarczy uzyc ActiveMovie
>Playera (niestety bez MP3) lub WinAmp'a w wersji 2.0 minimum i ustawic
>wyjscie dzwieku (zakladka Audio I/O, opcja Output Plug-Ins) na Nullsoft
>DirectSound.
Zaraz sprawdze... rzeczywiscie dziala!

Tylko po kiego grzyba nie da się tego samego zrobić mplayerem, po co
windows nie ma tego mechanizmu wszędzie... to by było to, na co
czekałem - słucham sobie muzyki, a w międzyczasie jakiś program
piszczy mi, że coś tam zrobił, albo muczy sobie krowa od RC5.

> Dodatkowo trzeba by w zakladce Options ustawic "Allow Multiple
>Instances", zeby za kazdym kliknieciem uruchamiala sie nowa kopia WinAmp'a.
No tak, rzeczywiście 3 empetrze naraz - to jest coś ;)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/