Re: NETIA a 0,202122

Autor: Przemyslaw Szuba (simpul_at_hardware.com.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 13:04:34 MET

Krzysztof Oledzki wrote:

> : Lubie jak ludzie sie czepiaja byle czego... zobacz czyprzypadkiem nie masz
> : nic innego do roboty ponad chywatnie ludzi za slowa.....
> : Albo zaloz liste typu pl.rec.jezyk.polski.poprawnosc-wymowy czy cos w tym
> : stylu ;)

> Zrobiles dokladnie to samo co ja, wiec nie widze dla Ciebie zadnego
> usprawiedliwienia. Zginiesz marnie, a Twoje prochy zostana rozsypane
> na cztery strony swiata :) I nawet obecnosc na
> pl.rec.jezyk.polski.poprawnosc-wymowy juz Cie nie wybawi ;-)))))))))
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

Wow, ale jestes brutalny... ;) Zreszta co do zginiecia marnie itp. to zbytnio
mnie to nie przeraza - w zaswiatach jest podobno bardzo fajnie :) _Nie
przezylbym_ tylko rozstania z kompem ;)))))
Topra, zamknijmy ta glupkowata dyskusje i kuniec sprzeczkuff ;) (nie ma jak
jezyk polski ;)
Przemek Szuba - Simpul
http://humorek.cavern.com.pl/
ICQ: 7243583