Re: Karty sieciowe - czemu nie widze swojego i innych komputerow... ciag dalszy

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 20:25:20 MET

Pawel Szczecinski napisał(a) w wiadomości:
<36659dcc.917658_at_news.vogel.pl>...
> [...]
>Na poczatku kaze mi sam wybrac ustawienia dla karty i pozniej i tak
>nie dziala (wykrzyknik w Menedzerze Urzadzen)
>
>6. U kumpla jest identyczna sytuacja (tez karta Realtek)
>
>7. Udostepnilem dysk twardy tylko do odczytu. Tez nie dziala.
>
>Nie wiem czy mam racje (jestem zielony jesli chodzi o sieci), ale
>sprawa chyba nie lezy po stronie kabla czy kart. Mnie sie wydaje, ze
>nawet jak kabel jest nie podlaczony to w "Otoczeniu siecowym" swoj
>komputer powinienem widziec zawsze. Problem w tym, ze moj komputer
>pokazuje sie dopiero w Znajdz -> Komputer i stamtad widze
udostepnione
>dyski. Popstrykam tak kilka razy i... w "Otoczeniu sieciowym" widac
>moj komputer.
>
>Czekam na dalsze propozycje...
>
>Pozdrawiam,
>Pawel

Mam to samo w Windows 98 przy podłączaniu notebooka. Obie karty to
3COM (jedna PCMCIA). Czasem pomaga kilkukrotne przerwanie połączenia
poprzez wyjęcie PCMCIA z gniazda i powtórne włożenie. A najpewniejszy
jest restart komputera, wtedy (widać po LED-ach) komputery się
dogadują i jest OK.
Pozdrawiam

------
Michał Kawecki